ja njuter verkligen av att få gå upp på morgonen i lugn o ro o ta de lugnt, ta de i min takt så att kroppen kan vakna sakta :)  för de ska gudarna veta att kroppen behöver :)   när jag börjar jobba tidigt så ställer jag alltid larm en så där 2 timmar innan för att känna hur kroppen är ….. ibland tar de lite längre tid men oftast är de ok :)

min ena fot är dessvärre total katastrof ……. tyvärr så tror jag att de är någon inflammation i foten eller nåt :(  måste nog uppsöka läkare … är rädd för att de blir värre ………..

tog promenad med scooby men de var rena tortyren att vara ute o gå. imorgon får jag åka någonstans så att ja kan släppa honom så att han kan springa fritt omkring o bli av med lite energi :)  men även lilla scooby börjar bli gammal, inte lika stort energiknippe längre, min söta scooby :)

scoob