Taggar

, , , , , , ,

de är konstigt hur mycket jag egentligen kan sova …… igår sov jag till nästan klockan var 10 på förmiddagen. lade mig i sängen för att läsa lite på eftermiddagen o somnade pang bom :) sov kanske en timma o sen lade jag mig vid 23 tiden igår kväll o sov till 8 i morse :)  har jobbat väldigt lite (läs: för lite) den senaste veckan så de kan inte bero på de ………. men trött måste jag ha varit iallafall, för annars sover man väl inte på de viset …………. :)

sömn

idag är de återigen tvättdag ………. har visserligen inte tvättat på 1 vecka så de har samlat på sig ska gudarna veta :) så de är bara att se glader ut :)  sen har jag lovat Martina att de blir köttfärslimpa till middag idag, fylld med kantareller o lök, kokt potatis o en massa brunsås till de o givetvis lingonsylt  :)

lagamat

har tänkt att vara lite social idag oxå ……… får se vad tiden räcker till för :)  vill ju så gärna men orken o tiden finns inte alltid där men är så tacksam för de vänner jag har som förstår mig o att de är inte något illa ment med att jag inte kommer för att hälsa på så ofta ……….. för de första tycker jag om att vara hemma, för de andra tycker jag om att vara hemma ENSAM :) för de tredje så tillåter tyvärr inte min kropp alltid att jag är social utan många gånger måste jag stanna hemma för min smärta o ständiga trötthet :)  men som sagt ……. jag älskar er av hela mitt hjärta alla mina fina vänner som alltid finns där :)

vänner