Taggar

, , , , , , ,

idag var de dags att bege sig till kyrkan. de är inte för ofta måste jag säga. är inte en troende människa i den benämningen så att jag går dit utan att de är något speciellt. lite konstigt faktiskt …….. för de är lite speciellt med kyrkan. ja känner mig väldigt lugn efter att ha besökt en gudstjänst eller en mässa.

bild 1

båda tjejerna var med idag o de kändes väldigt bra :)   konfirmationen hölls i Broaryds Kyrka o den var låååång, nästan 2 timmar eller rättare sagt 1 timma o 45 minuter ……… tyckte synd om de föräldrar som hade sina mindre barn med sig ……… de blev lite oroligt sista halvtimman men annars gick de bra :)

pss

Oscar, min syster äldsta son var de som konfirmerades o lång stilig korsbärare o en stark röst att lyssna ………… stolt moster säger jag bara :)

bild 2