Taggar

, , , , , , , , , , ,

är väldigt rädd om mina vänner, när jag säger rädd om menar jag att jag värdesätter kvalitet o inte mängd men nu förhåller de sig så att känner att de finns en person i min närhet som har kommit mig lite närmare sista tiden och att hon inte riktigt att lita på känner jag. o att man inte litar på någon är jag fruktansvärt, spelar egentligen ingen roll på vilket sätt hon inte är att lita på ……….. utan de är så fel att bara känslan finns där ………. den känslan hör inte hemma bland nära o kära :(  har känt henne länge men de är först på senare tid vi börjat umgås o prata som nära vänner gör men nu är jag kluven ………. vet inte vad jag ska göra :(

friends

vad gör man när man har känslan av att känna sig utnyttjad o använd när de bara passar den andra ??? innerst inne vill jag be denna “vän” att dra dit pepparn växer men då jag faktiskt tycker om att umgås med henne känner jag att de har inte riktigt kommit till den punkten ännu …………. gör jag rätt eller fel är väl egentligen den stora frågan ???   förstår ju innerst inne att jag inte ska vara vän med en sån person, en sån person för inte mycket positivt med sig utan oftast är de första känslan man ska gå på o då borde jag sätta stopp ………… får lite ångest över detta o de känns illavarslande i magen !!!