Taggar

, , , , , , , , ,

har inte sovit alls mycket idag. kommer att slockna som inget annat ikväll. 4 nätter i rad med såpass många timmar så känns de. hade min stegräknare på för första gången när de kom till nattpass. fick ihop till 12542 steg o de blev tillsammans 9.82 km …… helt otrolig, nästan att jag gått en hel mil på natten :) inte konstigt att de känns vill jag påstå :)   men de är som bomull för hjärtat, att få känslan i hjärtat att man gjort något bra är de bästa som finns :)

har oxå pratat lite med 3 av mina kära kollegor ang. mitt dilemma när de kommer till förtroende till någon som jag trott o känt var min vän ???!!!  känns lite befriande att ha bestämt sig. efter ett o annat samtal med utomstående som inte alls känner henne men har samma perspektiv som jag har så är de slut med allt de negativa ……….

jag är värd bättre än så …………. ja kan inte ha personer i min omgivning som påverkar mig negativ, jag behöver vänner som lyfter upp mig o att ja kan lyfta upp dem …….. inte en vän som undanhåller fakta på ett falskt sätt o går bakom ryggen på mig med både falskhet o nonchalans :(  nä ut med onda o in med de goda istället ………. kram på er alla goa o skön helg på er :)