Taggar

, , , , , , , , , , , ,

efter 3 nätters jobba med en sådär 13 timmars sömn sammanlagt så är jag idag helt slut. hade ställt klockan på 13 men vaknade lite efter 12 ……. av att jag var helt genomblöt ………. svetten bara rann från mig. gick upp för att duscha o sen en lugn stund med lite kaffe. skulle klippa mig kl. 14 men dom ringde från salongen att hon hon var sjuk ……. typiskt o jag som verkligen väntat extra länge för att de skulle växa o givetvis är de lättare att klippa sig när man fått lön :)

istället slängde jag ena dotter i bilen o vi åkte för att göra av med lite pengar …… o givetvis handla middagsmat. idag blev de tonfisksallad med kokt ägg o vitlöksbröd ………. lagom avancerat en varm dag :)

rosevin

tog mig ett glas vin o satt på balkongen en stund ……. o bara njöt av tystnaden som var ………. o från ingenstans så vräkte de ner …….. stora o många regndroppar ……. o så underbart de doftade efter de :) så skönt att sitta där o filosofera ……. inget som störde lugnet :) tror jag ska bygga mig ett litet slott o flytta ut i ingenstans ……. tror de skulle passa mig :)