Taggar

, , , , , , , , , ,

så var de dags för klippning idag ………… så himla skönt att bli av med lite hår :)  har alldeles för mycket o de växer som ogräs ;) Martina ville oxå klippa sig ….. förståeligt med de långa tjocka håret :)  jag är ledig i dag o ett par dagar framåt …………. men har satt mig tillgänglig om de behövs för jag känner att jag inte vill vara hemma :) bättre att jobba när jag kan :)

blommor

ja har haft en ovanligt bra period med min värk. o jag tror faktiskt de har med värmen att göra. tror musklerna inte drar ihop sig så mycket o är så spända i denna värmen så de är ju nåt positivt iallafall ………. annars kunde hösten lika gärna vara här för min del. gillar inte alls denna värme, föredrar hösten då naturen är vacker med alla sina färger o luften är mycket behagligare  ……. för att inte tala om lättheten att andas när höstluften är här ……. jaja den är snart här så de är bara att vänta :)

först måste jag slå ett slag för “IM” frisör ….. Sofie som jobbar där är bara så himla bra ….. kunnig o väldigt inspirerande :)  verkligen att rekommendera :)

10469692_10152246822098661_5140470625773101821_n

fina o bästaste syster Rött hjärta

när jag satt i stolen för klippning ringde min syster :)  hon kom för att invänta mig att bli färdig sen åkte vi för att shoppa lite ………. både kläder, till hemmet o givetvis mat ……. de var verkligen roligt att hon hörde av sig. älskar min syster över allt o de är så himla kuligt att träffa henne …. alltid :)