Taggar

, , , , , , , , ,

ja jag erkänner :(  har jättesvårt med större folksamlingar eller till och med ett gäng människor som jag inte känner superbra, känner mig osäker o absolut inte så trygg med mig själv att de känns okej  ……. kvällen blev inte alls som jag tänkt mig men jag klarade de helt enkelt inte :( 

jobbade till kl 21 o åkte direkt hem för att tvätta av mig snabbt o bytte kläder för att sen snabbt upp till hotellet för att träffa T som är på semester här i Sverige ……. hon bor annars “over there” …. i  USA :)  tror inte jag ljuger om jag säger att jag inte träffat henne sen hon flyttade dit o de måste ju vara en 25 år sedan iallafall ………. blir väl idiotförklarad (läs=skiter jag i) men när jag kom in på Hotellet o såg alla som var där o då speciellt vilka som satt med henne …… så åkte jag hem igen …… utan att våga gå fram, mina fötter vägrade helt enkelt att gå rakt fram ……. o huvudet bara skrek “gå hem” !!!???

jag klarade de helt enkelt inte, känslan av att vara fångad, känslan av vara liten o osynlig, fy sjutton säger jag bara ………. inte EN enda person som jag kände tillräckligt väl för att känna mig bekväm ………. några av dem kände jag inte alls, o har aldrig sett tidigare :(  nä jag vände på fötterna o cyklade hem igen. utan att ens våga gå fram :( fy fan jag jag skäms, men den som inte har samma känsla som jag o vet jag pratar om kan absolut inte föreställas sig ångesten o oron som kryper på när man kommer i sådana situationer :(

de var längesedan jag blottade mig så här på min blogg men känner att de är viktigt för mig själv att få ner detta med ord. har inte dåligt samvete utan de är mest tråkigt o ledsamt för chansen att träffa henne o prata lite kanske aldrig kommer igen ………. jaja, jag får skylla mig själv o de är helt o hållet mitt eget fel ……….

känns lite konstigt faktiskt för när de kommer till människor jag inte bryr mig om så är jag nog mer tvärtom !!!  har absolut inga skrupler o kan tala om för den personen vad jag tycker o tänker o de har tyvärr hänt att jag till och med gjort saker jag absolut inte skulle kunna göra mot människor jag känner för med hjärtat  …… verkligen konstigt hur olika man beter sig mot olika människor …… *hmm* …….. känns skönt att få skriva av mig iallafall :)