Taggar

, , , , , , , , , , , ,

helgen har varit helt underbar :)   lugn o skön med massa god mat o annat gott att äta o dricka :)  det har varit helt underbart att kunna gå in o ut ur huset utan att ha ångest över att bli överfallen ……. fruktansvärt att jag måste har ångest o oro för att gå ut ur mitt eget hem ………. ska bli så jävla skönt att FLYTTA !!! när de nu blir ….. *blink, blink*

987_436968049683688_2092448841_n

snart får jag middagsgäster ………. bjöd faktiskt in dom bara för att de är så tyst o fint i huset o vi kan vara normala utan att trippa på tå. de var längesedan dom var här o att äta tillsammans är mysigt o mat måste man ju ha :)  blir två olika maträtter, inte för att dom inte äter köttbullar men för att jag kan …….. så jag bankade, panerade snitslar fyllde dem med ost och till de förkokta potatisklyftor bakade i ugnen med lite grönsaker …….. o blåbärs paj till efterrätt :)  de ska nog smaka hoppas jag :)