Taggar

, , , , , , ,

fy sjutton så hemskt att behöva ha sådan ångest över människor som finns i min närhet. vågar snart inte gå ut, utan att vara rädd för att bli attackerad eller påhoppad för minsta lilla ……… känner att jag inte går säker. någon tänker säkert att jag överdriver men har man inte upplevt känslan av att vara iakttagen o påpassad så går de inte riktigt att förklara ……. min känsla är inte överdriven iallafall ……..

goethe

har lovat mig själv att från och med nu ska jag inte hålla inne med något !!! utan om jag känner att skrivandet kan hjälpa mig att må bättre så kommer jag att skriva av mig ……. sen skiter jag fullständigt om jag trampar någon på tårna o tår kommer jag trampa de är jag helt säker på :(  men faktiskt så har vi något som kallas “yttrandefrihet” i detta land som vi faktiskt bor i !!!  o skulle man känna att tårna blir trampade på kanske men ska tänka en eller kanske till och med två gånger på hur man beter sig eller hur man uttrycker sig !!!