Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

vet inte hur andra ser på att åka iväg o shoppa men jag ser de som kvalitets tid med mina tjejer. för de första så blir de väldigt mycket prat i bilen :)  vi åkte till Borås o de tar ju en stund så att säga vilket ledde till seriöst pratande !!! vilket gudarna ska veta att vi behöver ………..  sen som tur är inte mina tjejer “hagalna” även om vi faktiskt handlade en hel del men dom kan faktiskt bara gå runt o titta utan att dom måste ha allt !!! vilket jag är oerhört stolt över.

knalle

o när man åker tidigt på dagen som vi gjorde så blev de lite ätit ute :) att shoppa gör att man blir hungrig :)  o den tiden är verkligen obetalbar. att sitta ner vid samma bord, och att ingen av oss behöver laga maten eller ta hand om disken o sen att vi kan äta vad vi tycker om, helt oberoende av varandra …. underbart säger jag bara  :)

mat

vi fick en helt underbar dag tillsammans. mycket prat, mycket skratt o de viktigaste av allt så gjorde vi något tillsammans ….. älskar mina bästa tjejer :)