Taggar

, , , , , , , , , , ,

o de har varit ytterligare en lugn o skön helg :) tänk att jag har än en gång kunnat gå ut o in med lugn i sinnet, inte behöva vara orolig över att någon hoppar på mig ………. inga skåpsdörrar som dräms igen o inga dörrar som gör att fönstren skakar o framför allt ingen äcklig cigarettrök in genom fönsterna, för att inte tala om astmautlösande grill rök som går direkt in i mitt hem o som gör att jag måste ta min medicin alldeles för många gånger för att inte kvävas till döds …… :(  ……. tänk när C o M bodde under mig, med tre små barn ……. dom hördes knappt o hördes de nåt så var de glada röster o barnskratt men framför allt så var dom vänliga o trevliga, alltid !!!  o vi samtalade alltid, ALLTID med varandra så att de var en okej grannsämja …… de var tider de ;)

caat

skön söndag till er Rött hjärta

igår (lördag) jobbade jag visserligen hela dagen igår men de bara var bara skönt att komma dit en stund. detta har varit min semester vecka med att bara ta de lugnt o med vad de allt innebär. har spenderat “lite” tid i soffan o läst 3 superbra böcker ………. ska skriva om dem vid ett senare tillfälle !!!  har sovit mycket o ätit gott o tagit ett glas vin fast de varit vardag  …… men bästa dagen var nog i onsdags med tjejerna i Borås. blir en ny shoppingrunda snart men då tänkte jag vi skulle kolla in “Samarkand” i Växjö :)