Taggar

, , , , , ,

tänk att de ska vara så svårt att lära sig att parkera bilen för vissa “människor” ……. har än en gång fått knackningar på dörren o man har bett mig att flytta på min bil för dom kommer inte ut härifrån. varför måste man ta upp hela vändplanen …………

vändplats

tänk om jag skulle börja använda mitt garage ???!!!  o vill inte tänka tanken om de är  vintertid då …… eller de kanske hade varit kul för min bil är inget värd men de vore kanske synd att köra på o buckla o repa någon annans bil bara för att dom inte kan parkera !!!

iallafall tycker jag de har gått lite för långt när man inte kan lära sig att ta hänsyn till andra faktiskt kör in här o inte kan vända på grund av att en viss “människa” inte kan parkera normalt ………. för att informera ytterligare då :)   de märks en sådan skillnad när “människan” har parkerat för de är bara då de inte går att vända här inne ……. annars står faktiskt bilen helt ok …………. ;)