Taggar

, , , , ,

då vi letar ny bostad men inte fått något napp ännu. jag är ju lite kräsen o vill inte bo vart som helst :)  så har nu Martina fått erbjudande om en liten lägenhet att hyra från Gislaveds hus ………. ser ju lite lovande ut :)   skönt om iallafall den ena av tjejerna kommer härifrån ………. hemskt att känna att dom inte kan gå  ut om jag inte är hemma ………. men de är som jag brukar säga !!! idioter finns de överallt o dom är utmärker sig alltid mer än de som är normala :(

iallafall så är ja väldigt kluven om att dom ska bo själva. klart att jag förstår att dom inte kan bo hos sin mamma hela livet men ändå ……….. dom som känner mig o mina tjejer vet vad vi går igenom, ni vet vad jag menar :(  vet inte om de är riktigt rätt tid i livet för att bo själv ………….

bara för att Martina fått erbjudande om att visa intresse för denna lägenhet så innebär de inte att hon får den så vi får se vad som händer …………. hon är minst lika kluven som jag …….. hade kanske varit bra att bo med mig ett tag till o spara lite pengar o köpa de hon vill först :)  men men vi får se vad som händer ……… inget som är hugget i sten så att säga !!!