Taggar

, , , , , , , , , ,

nu har jag fått nog av respektlösa o nonchalanta o dominanta människor som tror att dom kan göra vad som helst utan att visa hänsyn till andra i sin omgivning. har länge pratat om detta med andra då detta faktiskt är ETT problem …..  vad jag ska ta mig till ???!!! ………… ja, man kan till och med säga att jag har skvallrat om vissa människor till alla som velat lyssna o mer eller mindre alla har sagt samma sak så idag var de droppen !!!

har nu polisanmält ER ……….. de får räcka nu !!!  jag har ångest över att gå ut, har ångest över att behöva möta vissa människor när jag går ut. denna känsla på allt annat som gör att jag mår skit har gjort att jag nu gör som andra säger till mig ………. DU har tagit mina saker, och jag stod o tittade på dig när du gjorde de !!! ….. MINA SAKER står inte längre kvar på tomten och hos polisen menar man att de är “egenmäktigt förfarande” och stöld !!!

för att spä på min självkänsla, känslan av att sätta ner foten o säga ifrån så har jag även anmält ER för hot, trakasseri och förtal !!!  vill inte må dåligt på grund av idioter så nu får NI stå ert kasst o hoppas verkligen att de går vidare så att ni straffas på något sätt för de har NI gjort er förtjänt av ……… och jag mår så jävla mycket bättre efter detta :)