Taggar

, , , , , , , , , ,

trots allt som händer runtomkring mig så har jag en bra dag ……. en bättre dag än på länge, nästan ingen smärta alls o kunde gå utan att de gjorde direkt på morgonen. somnade tidigt igår o vaknade tidigt. vaknade i och för sig inte själv ….. givetvis gap o skrik men kände mig utsövd så de var helt ok att gå upp. tog en promenad med vovvar direkt ………. kan ju säga att de var bitvis så dimmigt på promenaden att jag såg inte en mötande cyklist och höll verkligen på att gå in henne som kom cyklandes :) 

Dimma

efter promenaden åt jag frukost i lugn o ro ………. så tyst o lugnt i huset idag. ska väcka tjejerna tidigt oxå då Vanessa måste iväg en runda lite snabbt. snabbt ordnat o sen blev  båda tjejerna var överlyckliga då de nya PC spelet kom med posten idag :)  de gick ju snabbt …….. beställde de från CDON i onsdagskväll o redan här idag :)  nu kan dom spela de så snor jag någon av deras “acount” till  WOW  :)  helgen är räddad så att säga :)

wow