Taggar

, , , , , , , ,

förvånad över hur bra jag sover men så har de varit lugnt o skönt oxå :) kom lite sent i säng då jag hade samtal med min chef :) o sen givetvis den vanliga kisserundan med vovvar när jag kom hem för att till sist äta en stadig frukost ………. annars kan jag inte sova utan att vakna hungrig efter nån timma :)

blommor

sov dock inte så länge men de var ett val jag gjorde själv. hade en tid att passa som jag inte ville byta :)  och de gick bättre än jag trodde. de är inte så svårt att prata o öppna sig för andra människor som man ibland tror :)  skönt att få prata o att någon lyssnar utan att komma tusen anklagelser. oxå väldigt skönt att prata med någon som inte är involverad privat med mig o andra i min närhet ……….

har nu lagat lite mat. blev ris, stekt fisk med sås o kokta grönsaker :)  Martina skulle nog leva på ris om hon fick :) medans Vanessa tycker pommes är de bästa som finns ………. o med tanke på hur smal hon är så gör de inget att hon tycker om pommes :)   eftermiddagspromenad avklarad o snart göra sig iordning för ytterligare en jobbnatt :)  skön tisdagskväll där ute ……………

tiggeriffie