Taggar

, , , , , , , , , , ,

idag blev de lite firande av mina bästa tjejer :)  dom fyller inte förrän på tisdag men de passade bättre för övriga familjemedlemmar att komma idag så då fick de bli så :)   först kom bästa syster o lämnade Mor o en av hennes söner Erik :)  en liten stund efter de så kom pappa o Uthai :)  eftersom syster skulle infinna sig lite senare så fikade vi först :)

tjejer

jag o tjejerna gjorde 2 stycken stora smörgåstårtor under gårdagen som vi garnerat idag …….. i sömnen kändes de som (läs: trött efter 2 nätters jobb)  men de ser goda ut o de verkade som om dom smakade oxå med tanke på att de inte var så mycket kvar när alla åkt hem :)

tårta

lite senare på eftermiddagen så kom syster o Beatrice oxå :)  Beatrice har ridskolan på söndagar o de var där dom höll till innan dom kom :)  vi hade en mer än trevlig eftermiddag med god smörgåstårta o sen kaffe med browniekaka o hallontårta ……….. tjejerna fick lite födelsedagspresenter o dom var mer än nöjda :) 

dxgkmx,k

en lite äldre bild men dom är fortfarande sig lika där :)

tjejerna har länge reserverat ett dataspel som dom tänkt köpa men jag hann före o de blev jubel ………. ibland kan jag allt överträffa dom :)  Martina fick en ny mobil oxå o Vanessa fick ny jacka o pengar till sin flygbiljett :) en mycket bra dag kan jag konstatera :)