Taggar

, , , , , , , , ,

är dålig på att blogga för tillfället ……….. har varken tiden eller lusten !!!  inte för att jag inte vet vad jag vill skriva om men för att jag känner att jag har lite svårt för att formulera mig ………. vill nog skriva lite för tydligt så att säga. har lite svårt med att hålla sanningen för mig själv ….. iallafall det som är sanning för mig sen hur de tolkas av andra är deras sak ………. de borde jag egentligen skita i men gör faktiskt inte alltid de men oftast ;) 

take

idag är de söndag och jag är ledig, o kära nån så skönt :)  ……….. sov till kl. 10 ………. även idag var de lugnt o skönt i huset. konstigt att jag kan avgöra på ljud o Oljud vem som är hemma eller inte, blir lite traditionell middag idag. Då jag jobbar många helger så vill jag passa på att laga lite god mat idag ……….. dragon o senaps filé med kokt potatis o lite sallad. till efterrätt blir de nutella cheesecake, som om jag behöver fylla ut mig själv med efterätt  *haha*

Skön söndag till er fina läsare Rött hjärta