Taggar

, , , , , , , , ,

idag har jag födelsedag :)  men jag blir INTE äldre, lite konstigt men sant ;)   som mina tjejer sa när dom var mindre ……. – vi vet att mamma fyllt 28 år men sen har hon slutat fylla år !!!   

jobbat mellan 7-14 o de var helt ok, skulle gått till 15 men var överflödig så de var skönt att gå hem :). men erkänner att de bästa på dagen var väl gruppkramen jag fick när jag var på väg ett ärende till kontoret. tre stycken av mina kollegor grattade mig o kramade mig. är så tacksam för mitt jobb o mina helt underbart härliga kollegor som verkligen fyller mina dagar med de bästa  :)

scomin

efter jobbet var jag ute med Scooby o Minoo en liten runda. har dom senaste dagarna återigen sett att scooby går konstigt. fortsätter de så är de dags för veterinären igen :( vad det än är så får han inte ha ont iallafall ……  sedan tog jag en “powernap” ….. känner mig så trött hela tiden så de var skönt att sova en liten stund. vet att alla mediciner har dålig inverkan på allt som har med min kropp att göra men jag försöker så gott jag kan ……..

942205_10151622711599642_1736617102_n

bilden är tagen i England förra året Rött hjärta

vid halv 6 mötte jag o tjejerna upp bästa vännen för att äta middag på Källarresturangen …………. dom har helt klart bästa maten i Gislaved. så synd dom inte har mer gäster än vad dom har ………….. deras plankstek eller husets snitsel är bara så super gott. idag valde vi till förrätt blev det nybakat pizzabröd o tzatziki sen blev de att vi åt faktiskt alla fyra samma huvudrätt ….. de blev husets snitsel o de var super gott …………. jag hade ju tänkt att vi skulle ta efterrätt men alla var så mätta att vi orkade helt enkelt inte :) 

present

tusen tack min fina vän ………. väldigt överraskande, tack snälla du Rött hjärta

mest överraskande var ju helt klart att jag fick presenter. för de första var de inte därför jag ville bjuda på mat ………… o de hoppas jag att du förstår :)  men för första gången på jättelänge så hade även tjejerna ordnat present till mig o de helt utan min vetskap ………. blev väldigt rörd o tacksam ska ni veta :)  Tusen tack för presenterna …. så uppskattade, tack !!!

davidoff

Älskar er av hela mitt hjärta ………… alla 3 då ju Rött hjärta