Taggar

, , , , , , , , , ,

äntligen skulle jag egentligen säga men nu är jag upp i det, jobbat väldigt många dagar i sträck så idag är jag rastlös när jag för en gångs skull har en dag ledigt på väldigt länge. fast rastlösheten fick jag ändå inte mycket gjort under förmiddagen. vid 14 hade Vanessa tid för klippning o 15 hade jag tid bokad på ABF …………… som gick fort kan ja ju säga :P

frågade tjejerna tidigt på dagen om dom ville någonstans efter mitt besök på ABF o jag fick ett enhälligt önskemål om att åka till Ge-Kås i Ullared. och så blev de …….. men fy 17 vad folk de var där. när jag gick där så ångrade jag starkt att jag gått med på att åka dit.

b2ap3_thumbnail_vaska1_aug14

även om jag har väskor så att de blir över så var jag bara “tvungen” …. som tina säger ibland …. mamma de står INTE ditt namn på den du måste inte :)

b2ap3_thumbnail_vaska4_aug14

hittade en massa men fick lägga band på min shopping lust lite. de är ju ett tag till innan nästa gång plånboken fylls på så att säga. var inte hemma förrän efter kl 21 och då var de promenad med vovvar som gällde o sen dusch. ville gå o lägga mig men jag var fortfarande uppe i varv så mycket att jag kunde inte ligga still ………. la mig vid 12 tiden o kände mig helt slut :)