Taggar

, , , , , , ,

de är så himla typiskt att allt som mer eller mindre är helt otroligt ska hända mig eller när jag är med :)   har köpt ny mobil o utan att få reda på de så var den låst till en annan operatör än vad jag har ……. ville då byta operatör men för att göra de behövde jag ta emot ett SMS men har ingen fungerande mobil !!! 

iphone 5

frågade min bästa vän T om lite hjälp o snäll som hon är kom hon hit. vet inte riktigt hur de gick till ……… bytte bara SIM-kort o konstaterade att inte vi heller hade samma operatör …….. hahaha typiskt mig, kunde jag ju tänkt på :)  skulle sen sätta tillbaka hennes SIM-kort o då blev mobilen av någon anledning stöldlåst :(

apple

försökte nollställa hennes Apple ID men någonstans på vägen blev de helt fel. men kan ju tillägas att de ÄR bra om man håller reda på sina lösen o mail adresser ………. jaja, tur att hon inte hatar mig, ännu kanske jag ska tillägga :)