Taggar

, , , , ,

nu har jag varit hemma i 4 dagar o nu tycker jag de räcker. men måste tyvärr erkänna att min kropp säger något annat. jag sover väldigt mycket o min kropp är svag o orkeslös …………. för att inte tala om att mina ben håller på att brinna upp ………. nog klagat för idag !!!

Vanessa såg hur ont jag hade idag på förmiddagen o hon ville väl bara vara snäll så hon bjöd på mat idag …………. ganska skönt att slippa stå i köket. inte för att jag inte kan o jag tycker de är roligt att laga mat men emellanåt är de skönt att slippa :)  

men när de inte blev någon matlagning så blir jag ju rastlös så jag har bakat lite istället. i omgångar kan jag tillägga, ibland blir de så, klarar inte av att stå upp längre stunder ………….. imorgon blir de vanliga mediciner så att jag är människa igen ……. ska bli skönt o snart lite jobb oxå :)