Taggar

, , , , , , ,

Jag har ikväll varit på århundrades roligaste sexparty. herregud vilken stämning de var o hur roliga människor var de inte där :)   helt sanslöst faktiskt :)  först var jag o hämtade C för att vi sedan blev upp plockade av B o J o sen till Anderstorp. vi blandade bål medans B duschade o gjorde sig iordning :)  vid 18 tiden började folket att droppa in ………. tror att vi en sådär 18-20 personer :)  tråkigt men inga foto på B eller de andra som satt i soffan ………….

IMG_0050

började fota lite på leksakerna men alla “selfies” blev desto roligare o efter dom “okejades” att läggas ut här på min blogg så kommer de en del här.

IMG_0055

Fina Nathalie Rött hjärta

IMG_0064

IMG_0066

Alltid lika go o glad …. bästa söta Carolina Rött hjärta

IMG_0073

Roliga o totalt charmiga Jenny Rött hjärta

IMG_0058IMG_0059

leksaker ;)

IMG_0065

Goa o fina Lisa Rött hjärta

IMG_0061IMG_0063

Skrattade så mycket att jag måste ha förlängt mitt liv med minst 10 år :)

IMG_0067IMG_0068

IMG_0072

haha attans vilken kulig kväll …. tack alla för att jag blev medbjuden o tack för en superkväll att minnas :)