Taggar

, , , , , ,

jobbade i natt o direkt efter jobbet åkte jag till Kinnared för att hämta hem min lilla Minoo. parningen verkar ha varit lyckad o de är dags att ta hem henne :) 

hos snälla T fick jag frukost när jag kom. lite oväntat med så gott de var, efter 10 timmars nattjobb så är man lite hungrig. försöker att inte äta alltför mycket när jag jobbar natt för jag har mina åsikter om de där med att äta nattetid. tror inte de är bra för kroppen då man egentligen är van att kroppen saktar ner på o vill inte störa rytmen mer än nödvändigt då jag inte jobbar natt för jämnan ….. fast å andra sidan tror jag inte man ska äta en massa på natten även om man jobbar ständig natt !!!

IMG_0076

småler lite varje gång jag passerar Hylte´s rondell …… en av de löjligaste jag sett tror jag nog allt :)

var hemma igen vid 10 tiden o tog en snabb kisserunda för scooby o sen somnade jag helt säkert innan jag la huvudet på kudden tror jag :)