Taggar

, , , , , , ,

äntligen ska jag flytta …….  ÄNTLIGEN säger jag bara …………. herregud så jävla skönt de ska bli rent ut sagt. kunde jag skulle jag flytta “igår” ……. jag är så förbannat trött på alla dumheter i detta hus …………

planerar för fullt ………. ska inte ta med alla mina möbler som jag har nu :)  för de första är den nya lägenheten mindre o för de andra så vill jag inte ha alla mina bruna möbler längre, tycker att dom ger en känsla av mörker  ………. gäller ju att förnya sig :)

stor

ligger här i sängen o tänker på allt som kommer att bli så mycket bättre. 

ingen som försöker ta död på mig genom att placera sin äckliga grill under mitt sovrumsfönster. inga dörrar som smäller o inga skåpsluckor som dras igen för kung o fosterland. ingen som gallskriker mitt i natten, o som får fortsätta med att skrika för att ingen bryr sig …………. egen ingång o för att inte tala om egen tvättmaskin som jag kan hålla ren för min egen skull ….. skulle kunna skriva ner ytterligare typ 100 argument som är positiva men de bästa är nog ändå ….. att jag slipper mina g……. .. ….. jaja, ni vet nog vad jag menar :)

underbart …. bara hoppas att tiden fram till jul går fort sen är de dags :)