Taggar

, , , , , , , ,

har inte riktigt kunnat bestämma mig om jag skulle blogga om branden eller inte men jag väljer att få de ur mig. för de var en otäck händelse :(  vilket kunde slutat väldigt illa men som tur är blev bara en lite lindrigt brännskadad o rökförgiftad …. kunde varit så mycket värre :(  allt de materiella går att ersätta även om en del av de svider …………..

skarmavbild_2014-11-21_kl._16.01.02

brand2_1

nu citerar jag en av brandmännen ….. – om vinden ändrat riktning aningen så lite hade de troligtvis inte gått att rädda huset från att börja brinna oxå :(  vid mer än ett tillfälle såg man hur de ångade från husgaveln av värmen från lågorna som stundtals var väldigt höga o intensiva …….. de var verkligen nära ögat så att säga ……….. o jag var rädd, riktigt rädd.

skarmavbild_2014-11-21_kl._17.45.11

brand_7

den hemskaste känslan var nog iallafall att även om Vanessa sa att dom var utanför huset när dom ringde så kändes ändå så himla skönt att se dem o att krama dem o förstå att dom var ok ………… så många tankar som snurrade i huvudet innan jag var hemma …………

dsc_0703_3

skarmavbild_2014-11-21_kl._16.00.25