Taggar

, , , , , , , ,

o tiden går så väldigt fort :)  trodde faktiskt att de skulle gå sakta nu när jag äntligen ska flytta :)  men dagarna bara försvinner, ser på min blogg att jag inte ens skriver varannan dag längre ………. jag vill men tiden räcker inte till :)

IMG_0022

idag är jag ledig iallafall ………. o de är förbaskat skönt ska jag säga. har av de senaste 12 dagarna jobbat 11 dagar så jag tror jag är förtjänt av lite ledighet :)  inte för att jag inte vill jobba men min kropp började säga ifrån redan i söndags ……… o igår var de extra medicin som gällde för att klara av kvällspasset ……….. men de gick o nu ska ja vara hemma lite :)

IMG_0064

ska inte göra något speciellt idag ………. laga lite mat o ta de lugnt o kanske på eftermiddagen göra lite små inköp med tjejerna. kanske lite present inköp för resan närmar sig med stormsteg :) en resa som tjejerna ser framemot väldigt mycket o de har dom gjort sig förtjänta av ………. mina bästa :)