Taggar

, , , , , , , ,

fruktansvärt stressad idag …..  har i och för sig fått mycket gjort men känner mig jättestressad …… så att sätta sig ner med datan lite ……. de är rena rama terapin för mig :)

började dagen med att gå upp tidigt för att köra Morriz till veterinären. dags att kastrera honom ……….. sen handla lite !!! IGEN !!!  ska bli underbart skönt att med en stor kyl o frys i mitt nya hem ……….. att inte kunna storhandla håller på att gå mig på nerverna ……… o för att inte tala om hur dyrt de är att vara i affären var och varannan dag som jag håller på med …………..

10822685_10205774543581847_1650204857_n

Morriz fortfarande sövd ………. stackarn Rött hjärta

vid 11 tiden var jag o Martina o hämtade hem Morriz. ville att hon skulle följa med då man aldrig kan vara helt säker på hur det mås efter en sövning :(  Morriz var fortfarande sovande när vi tog med honom ………. han fick tillbringa dagen inne på Martinas rum ………. fixade lite mat och för att de skulle gå snabbt o smidigt medans jag gjorde annat så blev de “Karlssons frestelse”  vilket är väldigt populärt hos tjejerna :) 

vid 14 tiden var T o plockade upp mig o vi åkte till Värnamo för 2 snabba ärenden ………. så med detta schemat så blev de inte dammsuget i dagsljus idag heller, men skiter snart i städningen iallafall, låter snart stället gro igen ……….. orkar inte ens tänka tanken på att städa utan vill bara härifrån o de är NU !!!

flytt

var hemma efter mörkrets inbrott o nu har jag satt ihop julgranen o satt i belysningen ………. tror att vi klär den imorgon då de är “raid” på WOW idag :) Skön kväll till er för nu blir de kvällen för mig :)