Taggar

, , , , , , , , , , , , , , ,

visserligen har dagarna gått fort o på många sätt har de varit skönt att vara “ensam” ……… har inte lagat mat varje dag o inte heller handlat något övergripande …….. jobbat nästan varje dag men nu ska de bli skönt att få hem mina skruttbarn igen :)   för de har varit tomt o väldigt tyst :)  även om sällskapet har varit tillfredställande så är tjejerna bäst :)

IMG_0382

planet landade tidigare än planerat så ja hade precis parkerat bilen när Vanessa ringde o sa att dom stod o väntade på bagaget :)   på vägen hem stannade vi på Burger King i Borås o åt lite ………. ingen lagad mat hemma idag heller :) väl hemma stupade jag i säng tidigt ………… gick ju hem från jobbet 2 timmar tidigare idag ……… sjuk igen :(

IMG_0383

på senare år har mina tjejer blivit så omtänksamma o alltid när dom kommit hem från någon resa så har dom med sig något till mig …………. jag blir alltid lika glad o denna gången fick jag go o fin belgisk choklad ….. mina barn känner mig, choklad är livet :)  Tack snälla Vanessa :)

IMG_0385