Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

de har varit fullt upp precis hela dagen :)   o nu ska de bli skönt att sitta i soffan en stund med datan i knät :)  

först har jag jobbat ett dag pass …….. jobbade med en av de bästa idag, allt flyter på o samtidigt så har vi roligt när vi jobbar. precis som de ska vara :)  direkt efter jobbet åkte jag hem för att gå en runda i skogen med scooby. då jag hörde andra hundar på nära håll så vågade jag inte släppa scooby lös. känner att vi båda två inte riktigt är hemma där i skogens alla vinklar o vrår ännu :)  men vi gick en rejäl runda så att han blev av med lite energi o jag blev ordentligt blöt om fötterna, så där härligt blöt som man blir när vattnet silar sig mellan tårna o de är så kallt att man känner hur fötterna domnar bort ……..

IMG_0069

efter en frusen promenad så åkte jag o tjejerna iväg …… Vanessa hade en uppbokad tid medans Martina följde med mig till djurens värld för bokning av lite pälsvård för Mio :)  sen hämta upp Vanessa o vidare till Smålandsstenar för att säga hej till kära mor o lämna tillbaks hennes resväska :)  tillbaka till Gislaved för hämtning av mina bokhyllor på JYSK :)   OMG vilken dag ………

äntligen hemma lagade ja o tina lite mat ……….. o sen tillbringade jag kvällen med skruva ihop bokhyllor ……. hann att få färdigt 3 av de jag hämtade innan klockan blev för mycket för att väsnas o störa grannarna …. får ju visa lite respekt ju ;)

godnatt

Godnatt alla fina där ute ………….