Taggar

, , , , , , , , , , , ,

jaha ………….. då var de dags igen :(  när ska ja lära mig att de är väldigt få människor som klarar av ärlighet o sanning ……………

trodde mig ha skaffat en ny o riktig vän. en vän som skulle klara av att jag är ärlig o att jag säger vad jag tycker o vad jag tänker ……….. men attan vad jag bedrog mig, IGEN. visst är de tråkigt men den stora förlusten ligger inte hos mig för kan man inte ta mig för den jag så spelar de ingen roll ……. enligt min mening OM man har tillräckligt med sans o vett så klarar man av att se livet som de är och oxå förstå att jag är inte illvilligt elak o vill heller absolut inte såra någon med flit utan de är helt enkelt så att jag tror inte på ljug o falskheter ………… o klara man av sanning o ärlighet så är jag en riktig o sann vän ända in i nöden (döden).

söndagskväll o jag ska ta ett bad o ett glas vin efter min jobbhelg ……… de är bara att börja om från början …………. God Kväll till er fina där ute :)