Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

efter att ha jobbat kanske lite för många dagar i rad o kroppen som skriker efter vila så ska ja äntligen säger jag vara hemma i åtminstone 1 dag :)

har varit så sugen på panerad stekt fisk o äggsås i ett par dagar nu så de fick de bli idag. vi åt alla tillsammans idag ………….. tillhör inte vanligheterna men de är så underbart skönt att äntligen få ha en riktig matplats, en plats i köket där bordet får plats o där vi alla kan sitta o äta tillsammans utan att sitta på varanndra :)

direkt efter att vi ätit åkte jag till Anderstorp för att dricka kaffe o äta god kladdkaka hos någon som jag tycker om bara för att hon är som jag :)   rak, rättfram o framför allt ärlig men hon har oxå en viktig egenskap, denna underbara människa besitter nämligen egenskapen ”god lyssnare” o är rättvis med råd o tips utan att döma o ta parti :)  tack underbara du för kaffe o fika ………….. o en perfekt pratstund :)

relax

nu har jag slängt mig i soffan o tänker inte göra mer idag ………. kommer en ny dag imorgon o då ska ja få de sista gjort i mitt nya hem så att de äntligen blir färdigt här :)