Taggar

, , , , , , , , , , ,

brev på posten eller vad man ska kalla det …………  utslagen, inslagen, avslagen o helt överkörd …………. förkyld,, ont i halsen o febrig IGEN :(  de går bra laget runt för oss på jobbet …….. jag som aldrig brukar vara sjuk, detta är inte normalt :(  andra förkylning på typ 1 månad ……… inte bra alls :(  skulle varit hos läkaren för fortsatt utredning angående min smärta men jag ringde dom för när jag är så här förkyld så sätter de sig på andningen … himla astma :(  får ta smärtutredningen en annan dag …………

känner mig faktiskt lite bättre idag men tänker ta de lugnt så att jag inte blir liggandes för länge ………… ska fixa lite mat o ta en runda med Scooby i skogen annars blir de lugn och ro här hemma ………… så skönt att slänga sig i soffan o bara ligga där o titta på hur fint jag har fått de i mitt hem :)

13

nämen ojdå …. o hoppsan kanske man ska säga :)   idag är de Fredagen den 13:de :)  är du skrockfull, de är jag :)  så bra att jag bara ska vara hemma då :)