Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

jobbade natt mellan torsdag o fredag. väl hemma på fredag morgon så hade jag lite svårt att komma i säng. ja är lite av en ”alfons åberg” när jag ska gå o lägga mig, spelar ingen roll om de är på kvällen eller förmiddagssömn efter nattjobb ……… kommer alltid på tusen saker jag ”måste” göra  :)        — ska bara ……. o sen bara tiden flyger iväg :) gick väl o lade mig vid halv 9 eller nåt :)

vaknade av dörrklockan som ringde, tusen gånger kändes de som :)  o där fick ja oväntat besök ………… bästa syster o mamma :)   som kära mor uttryckte ….. — nu vågar man komma oplanerat!!!  ingen som anfaller :)  vi fikade o satt o tjatade en bra stund ………. var jättetrevligt att få besök o helt impulsivt :) ytterligare en fördel med flytten, har blivit en lång lista med fördelar hitintills :)

sen tillbringades hela eftermiddagen med att städa o tvätta. laga lite mat o sen, framåt halv 9 åkte jag o Vanessa till Landvetter flygplats för att hämta hennes besök som kom med flyget ………… färden till Landvetter gick bra men kära nån så trött jag var på vägen hem ……….. fick stanna flera gånger för att köpa kaffe o ta lite frisk luft.

väl hemma, ungefär halv 1 så var de bara att rasta vovvar o sen isäng :)