Taggar

, , , , , , , , , , ,

de är så vanligt att människor runt omkring oss mår psykiskt dåligt. jag blir så jävla förbannad rent ut sagt av alla dessa fina ord som slår mig överallt !!!  de gör inte saken bättre för dem som allaredan mår dåligt att se o höra alla dessa lama o tama ord som absolut inte betyder någonting egentligen ……… men som i vissa sammanhang kan bli stora explosionsartade saker som briserar för minsta lilla …………..

— älska dig själv, var dig själv, ljug inte för dig själv, hitta dig själv …… för helvete säger jag bara, släpp den där bubblan av perfektion o sluta tro att livet är så jävla perfekt. klart att man ska älska sig själv o tro på sig själv men om man gör de o de inte fungerar iallafall ………. vad händer då ???!!!  vad händer när jag älskar mig själv o allt går åt helvete iallafall …………. jo för egen del så står jag fortfarande rak men jävligt taggad utåt o mot alla även de som är närmast o dem jag älskar allra mest :(

JAG mår jävligt dåligt psykiskt emellanåt ………. o just idag är en fruktansvärt dålig dag ! är tacksam att inte ”fel” person korsade min väg idag för den hade inte fått de lätt. samtidigt är jag oändligt tacksam för de personer som jag har min närhet …… utan er skulle jag aldrig klara av vardagen o allt vad de innebär ……….

de är en ny dag imorgon o hoppas att de bjuder på bättre humör o nya möjligheter !!!

3,