Taggar

, , , , , , , , , , , ,

dagarna dom går …… men faktiskt så gör jag inte så mycket. känner mig väldigt likgiltlig o fruktansvärt lat :(   faktiskt lite apatisk för att göra något vettigt :(   vet att jag borde rycka upp mig lite men de är lättare sagt än gjort ……………

sov till 8 ungefär idag. tog en lång frukost vid köksbordet o datan för att skicka några mail jag dragit ut på o sen fixa med lite annat. o vid 10 tiden vaknade Martina o hon åt frukost med mig ute i köket. de tillhör inte vanligheterna o de var mer än uppskattat :) sen lite förberedelser med middagen o vid 12 åkte jag till värnamo …………..

IMG_0538

en kopp kaffe som tidsfördriv ……. måste oxå säga att fika på sjukhuset är bara för jävla dyrt alltså ………. dom är inte kloka med sina priser enligt mig :(  säger som damen som satt en bit ifrån mig ………. — himmel o pannkaka vad brödet var segt !!!

efter många om och men i värnamo så var jag hemma igen vid 16 tiden. en liten bensträckare för scooby o minoo o sen lite ”lagamatdags” ……… sen blev de inte så mycket mer gjort denna dagen …… förutom att jag mer eller mindre lyckades sätta imig hela förpackningen med glass till filmen jag titta på :)  har nog fått ett nytt beroende ……. den är bara så supergod :)

IMG_0534

för att säga något om filmen så var den lite märklig men jag tittade konstigt nog på hela filmen denna gången ………. har en tendens att komma på saker jag måste göra så där sent på kvällen ……………

LOOPER-CARTEL