Taggar

, , , , , , , ,

då ja är har blivit lite orolig för min ekonomi …… jobbar inte lika mycket o de slår på ekonomin totalt. så därför tog jag tag i saken ….. dumt av mig att jag inte gjort de för längesedan ……. men ringde runt lite under onsdagen o fick redan idag komma på intervju :)

braver

sagt o gjort …….. har alltså varit på jobbintervju o de kändes bra. o fick oxå ett par dagars bredvid gång ……. så att jag kan känna mig för om jag trivs med det o samtidigt kan ”dom” bedöma om jag är passande för jobbet :)  ska bli intressant o prova på något helt annat ……….. Tack L för att du tipsade mig o för att du lagt goda ord för min räkning …… värmer hjärtat att höra att man faktiskt är duktig på något, någon gång ibland …….. iallafall värmer de när någon annan talar om de :)

säger Lycka till …… till mig själv :)