Taggar

, , , , , , , , , , ,

har varit hemma idag oxå …….. inte för att jag inte hade kunnat jobba men valde att vara hemma för att jag helt enkelt både kan o vill :)

sov inte så länge men ganska direkt när jag vaknat gick jag o vovvar till skogen :)  de var faktiskt riktigt kyligt ute men de var en uppfriskande promenad o de var behövligt både för mig o vovvar. kändes som om jag tömde både huvud o kropp på allt de onda o de kom in lite ny energi ……….  alldeles för mycket av allt negativt sista tiden men som en kär vän sa till mig häromdagen ….. nu kan de bara bli bättre :)

IMG_0566

har lagat mat och bakat lite idag :)  till med haft energi för att städa mitt sovrum. har inte bott här så länge men de har ändå blivit väldigt dammigt. hade ute mina mattor o piskade dom, dammat o torkat av golv ……… ska snart ta ett bad för att se slänga mig i soffan o glo tv resten av kvällen ……. upp tidigt imorgon för att jobba lite :)

IMG_0563