Taggar

, , , , , , , , ,

har jobbat ett långt dagpass idag o de gick mycket bättre än jag förväntat mig. har varit på en avd som jag inte har varit på innan ……….. hoppas bara att min kära kollega tyckte att de gick bra så att hon den stackaren inte behövde dra de största lasset för gudarna ska veta att de var tungarbetat o att de känns både i huvud o kropp att jag jobbat :)  men de är väl de som är meningen …………….

work

tillsammans med tjejerna fixade vi lite kvällsmat efter att jag promenerat vovvar :) kan inte påstå att de blev någon traditionell söndagsmiddag men de var helt ok ……. värst var att jag tyvärr, o bara jag !!!  fick något så fruktansvärt ont i magen en liten stund efter att jag ätit så jag, hör o häpna ……. kl 7 gick ja o lade mig men vaknade lite innan 9 o var bara tvungen att gå på toa ……… kräktes o svettades om vartannat :(

tyvärr med tanke på mitt jobb så våga jag inte chansa om anledningen till att jag kräktes så jag ringde o sjukanmälde inför morgondagen o kröp ner i sängen igen ……… sov vidare bara så där ………..