Taggar

, , , , , , , , , , , , , , , ,

idag är de onsdag o jag är ledig, IGEN :)  så skönt …….. börjar känna att kroppen är på väg att bli som den ska vara när ja får må lite bättre. har inte så förbaskat ont idag heller vilket är helt underbart. eftersom jag var ledig idag så körde jag Vanessa till Anderstorp så slapp hon ta bussen o sen körde jag Martina till ABF där hon hade tid kl 10 …….. sen blev de lite middagsmat fixat …… ugnsbakad falukorv med broccoli i chilisås o pasta till de :)

bob

har även hunnit städa ur bilen. skulle behövt tvätta den oxå men de får bli på fredag om de nu inte blir för kallt då ………… väderleksrapporten säger att de ska kyligare igen o kanske till och med att det ska komma snö ………. Hmm trodde faktiskt att vintern var över o att de var våren som var på vägen …. men som alla säger — ett bakslag är alltid att vänta sig :)  två maskiner tvätt o dammsuget med efterföljande tradition … skurat golven oxå …………. ja kära nån vilken energi jag haft idag ………… nu orkar jag nog inte jobba imorgon :)