Taggar

, , , , , , , , , , ,

innan jag åkte hem för att sova idag på morgonen så var jag inne på kontoret för att prata med VL om att jag fått ett annat jobb ……….. de blev väl inga glada miner o en massa lyckoönskningar precis ……….. *hmm*  jaja, nu vet dom iallafall !!!  hoppas bara att de går som jag vill, att jag kan vara på båda ställena o jobba för jag trivs o vill egentligen inte sluta alls ……… men de får tiden utvisa :)

körde Vanessa på förmiddagen o sen gick jag för att sova ett par timmar :)   var även idag i skogen o promenerade men fy tusan vad kallt de var. de var inte alls skönt att vara ute o de tror jag att Minoo höll med mig om ……… men som vanligt så skuttade Scooby runt som om livet är en liten dans på fyra tassar :)

har precis varit i affären med tjejerna o handlat lite o nu blir de snart soffan med lite kaffe o kaka :)   o lite senare ikväll tänkte jag titta på film, tror den är superbra o har inte sett den tidigare …….. lite äldre men de spelar ju ingen roll :)

2841

FILM – AMERIKANSK THRILLER FRÅN 2006.

Efter att en färja sprängts får agent Carlin i uppdrag att undersöka vad som hänt. Strax efter katastrofen flyter en kvinna upp på land och frågan är om hon var ombord på båten. Carlin får också ett erbjudande att samarbeta med FBI som har en topphemlig apparat som gör att man kan se och resa tillbaka i tiden. Carlin bestämmer sig för att resa tillbaka fyra dagar i tiden för att försöka förhindra färjekatastrofen.