Taggar

, , , , , , , , , , , ,

har jobbat natt men har tyvärr sovit väldigt dåligt, o de var inte för att jag inte var trött utan andra omständigheter gjorde att jag blev väckt hela tiden :)  grannar har fört ett himla oväsen o sen har jag blivit väckt av Scooby hela förmiddagen :(

Vanessa bjöd på hämtmat idag så jag slapp laga mat iallafall ………. o de var ganska skönt.  var och är inte alls sugen på att stå i köket idag …………..

dessvärre har scooby gjort sig illa igen …….. han har ont i sitt vänstra bakben o markerar tydligt att han har smärta. ja hade droppar kvar hemma men då de var mer än 6 mån sedan jag öppnade den lilla flaskan vågar jag inte ge honom av den. har ringt o rådfrågat djursjukhuset i Jönköping o de är bästa för mig är att avvakta till måndag o har de inte blivit bättre ska jag ringa min veterinär ……….. inga långpromenader återigen för min lilla scooby o mycket värme för att hålla muskler o senor mjuka då de är mjukdelsskada troligtvis, precis som de varit två gånger tidigare ………….. :(

scooby

inatt flyttar vi fram klockan 1 timma :)  vilket innebär att våra kvällar blir betydligt ljusare ………… men de ska även bli lite intressant o se om de är någon skillnad på jobbet inatt ……… jobbar natt denna helgen ju o framåt 6 tiden så brukar de sätta fart  på larmen ……. o hela huset verkar vakna samtidigt :)

nähä nu är de dags att packa nattväskan o snart ut en snabbis med vovvar :) hej o hå på er denna lördagskväll :)