Taggar

, , , , , , , , , ,

känner att jag verkligen hade velat vara ledig ….. att bara vara hemma o inte göra något speciellt :(  är nog inne i en period där jag vill vara för mig själv ……. får sådana stunder emellanåt :(  men får tänka som så att timmarna jag gör denna helgen kompenserar typ mer än en arbetsvecka i betalning ……. o de är ju inte så dumt då jag inte vet hur mycket jag får jobba denna månad ….. har de första två veckorna fullbokade så de ser ljust ut :)

har ju mer eller mindre varit i Reftele och jobbat i 2 år nu …….. men de ser ut som om de lider mot sitt slut. inte för att jag egentligen vill sluta där ……. älskar verkligen mina kollegor jag har NU o pensionärerna är bara för härliga allihopa :)  men eftersom jag inte får tillräckligt med timmar så att jag klarar mig ekonomist så måste jag utforska nya marker …….. o de nya jag har börjat på verkar så här långt jätteroligt o som sagt tidigare så är de inte i närheten så tungt som i Reftele o de är ju positivt :)  jaja, framtiden får utvisa vad som händer o sker …….. följer bara med :)

nu ska jag till jobbet åter igen …… fira långfredagens kväll med gott sällskap :)

gladpåsk

Glad Påsk till er där ute ……… var rädda om varandra :)