Taggar

, , , , , , , ,

sov till strax efter kl 15 ………. o de var helt tomt hemma när jag vaknade :)  ingen av ungdomarna var hemma ……… o min bil var borta :) o där var hönsmamma framme, på en gång, meddetsamma flög tusen tankar igenom huvudet. att bilen var borta var inte ”big deal” … helt ok att dom tar bilen men att vakna o de var tomt, o att inte veta vart dom var o vad dom skulle göra ……. herregud vilka problem jag har, kontrollbehov är inte lätt ……. haha ….. måste skratta åt mig själv :)  men om jag tänker efter så är inte mitt kontrollbehov ett problem …. inte om jämför de med en annan viss person ……. den ragatan borde söka hjälp för de ……… ;)

plockade upp i köket lite …….. mestadels hade dom allaredan tagit hand :)  sen käkade jag lite frukost o när jag satt där o filosoferade så kom dom hem :)  dom hade varit i Smålandsstenar o sen hade dom varit o ätit ute …….. skönt att slippa laga mat. tjejerna hade tidigare frågat mig om dom eventuellt äter ute vad jag ville ha men är i ärlighetens namn så himla trött på hämtmat så jag avböjde men tanken var ju fin :)

IMG_0624

men så varm jag blev i hjärtat ……….. Martinas omtänksamma pojkvän hade köpt blommor åt mig ………. de var så himla snällt o de värmde mitt hjärta :)