Taggar

, , , , , , , ,

på kvällen så var jag med mina kära o fina arbetskamrater från Reftele på pop quiz på hotellet ……….. så himla kuligt att gå ut lite med dom :)  tycker om allihopa väldigt mycket o även om jag inte helt har avvecklat Reftele så saknar jag dom jättemycket :(  o jag erkänner att en del av mina kollegor tycker jag extra mycket om men får hoppas att kontakten fortsätter även om jag inte jobbar där så mycket :)

IMG_0636

som vanligt glömde jag fota så mycket som jag vill …… o A vill givetvis inte vara med :)

Vi möttes upp vid 18 tiden på hotellet med förbokat bord för vi skulle äta. hör o häpna så körde jag så ja plockade upp L o C …… hade kunnat ta mig ett glas vin eller nåt men ja har lika roligt i avslappnat sällskap när jag är nykter så för mig kvittar de :)  drack istället så himla god Lemonad …… den rekommenderas helt klart för den som vill ha alkoholfritt o något friskt o svalkande :)

IMG_0634

jag åt ”big burger” …….. kan väl inte säga att den var supergod men den blev godkänd iallafall o mätt o belåten blev jag oxå :) vid 20 tiden startade quizen o de var superkuligt även om inte jag kunde så många svar …… men de var lite kuligt att de svar jag kunde var jag lite ensam om …… så något kan jag väl *haha*  vårat bord som spelade i lag slutade som 6:e bäst lag o de tyckte jag var duktigt gjort av oss :)

hade en super rolig kväll ……. hoppas de blir fler gånger :)