Taggar

, , , , , ,

sov nog lite för länge ………… o de känns att jag drack vin igår :)  men va 17 gör de, har ju varit ledig hela helgen :)    helt otroligt men de är faktiskt sant, jag har jobbat varenda helg sen i augusti förra året. de är helt jävla vansinnigt ……… varenda helg i 8 månader !!!  de är ju lite konstigt att de blev ledig helg så fort jag gick över helt till mitt nya jobb ……… känns så himla bra att jag kan få jobba även vardagar o få nån helg ledig när alla andra är lediga ………. har givetvis fått jobba vardagar i Reftele oxå men inte i din utsträckning jag har önskat ………..

har precis ätit frukost o tänker lägga mig igen, känns att jag inte är 20 år längre :) ska se om jag hittar ”mr Grey” på nätet o fördriva eftermiddagen i sängen :)  ha en riktigt skön söndag alla där ute ………….

söndag