Taggar

, , , , , , , , ,

alltså jag verkligen dör ……. hur är människor egentligen funtade :)  måste bara dela med mig för nu så här efteråt så skrattar jag verkligen åt de hela ……… men erkänner att jag blev lite lätt irriterad först över de märkliga meddelande jag fick ……… vet inte om jag överreagerar men jag visste inte hur jag skulle tolka de :)

har en killkompis ……. o läs nu verkligen killkompis för de är verkligen inget annat än en kompis ……… han håller på att separera o vi har pratat lite via messenger o han frågade om jag vill komma o ta en kaffe ……. visst de kan jag väl, ville bara vara snäll. han verkade verkligen behöva någon att prata med o lite kaffe är ju gott :)

igår fick jag följande mess från han

— Något speciellt du vill ha till fikat? Jag kommer att vara nyduschad i alla fall 😀 Hoppas vi kan träffas i alla fall!!! Med vänlig hälsning XXX  

men herregud …. var tvungen att läsa messet flera gånger innan jag fattade vad han skrivit …… NYDUSCHAD !!!  svarar då honom så här

 Nyduschad ???!!! Nu skojar du väl   Lovar inte att ja kommer Hör av mig imorgon ….

efter de brakade de loss ……….  fick typ 5 mess med hur oförskämd jag är, hur jag förnekar honom framtida mål att träffa en nytjej osv ….. vill inte skriva allt han skrev för de var verkligen skrattretande hur man kan uttrycka sig :)

men kära nån säger jag bara ………… ibland blir jag verkligen inte klok på hur folk fungerar i huvudet …….. undrar varför man överhuvudtaget skriver till mig som en kompis att man iaf är nyduschad när jag kommer ……… klart jag börjar undra vad han tänker när han skriver de …….. trodde verkligen att han skojade efter att jag läst de ett flertal gånger men med tanke på hans reaktion så undrar jag !!!???