Taggar

, , , , , , ,

jobbat dagpass även idag ………… och jag märker på min kropp att jag inte är van vid att gå så här tidigt så många dagar i följd :)   men de är bara att vänja sig ……. för de känns verkligen bra att få jobba som vanligt folk :)

Firmabild

slutade lite tidigare idag då vi ska vara på körskolan kl 16 :)  Jag, Martina, Vanessa o min syster tillsammans med hennes äldsta son Oscar ….. Introduktionsutbildning/Handledarutbildning kallas de visst. de var mycket lärorikt, de första två timmarna gick jättefort men sista timmen var lite seg. fick ganska mycket frågor att svara på ….. kan vi inte säga att församlingen svarade rätt på allt men då lärde vi oss något nytt iallafall :)

IMG_0483

efter utbildningen var de en runda med vovvar, lite mat o sen dusch o till slut däcka i sängen ………. en lång dag o kroppen säger ifrån :)   men en bra dag :)