Taggar

, , , , , , , , , ,

fy för helvete vad jag har ont i min kropp idag ………. de blir att vila hela dagen :(  om jag ska ha någon chans att jobba imorgon så kan jag absolut inte göra något överhuvudtaget idag …………… och har hitintills inte haft någon sjukdag från jobbet på grund av min FM så de vill jag inte ha imorgon heller …………….

fibromyalgi

skulle egentligen åkt till en av mina bästa vänner för att grilla i eftermiddag men har fått lämna återbud … klarar helt enkelt inte av att köra bil idag. får bara hoppas att hon har förståelse för hur ont jag har o att jag inte kan mycket idag. men de är ju de vänner är till för ……….. att förstå varandra utan att dra egna slutsatser men att ändå finnas där för varandra …….

hade även tänkt att åka rundan till Smålandsstenar för att gratulera min moster men de får även de bli en annan dag ………. nu får de vara bra för idag. En skön söndag till er alla där ute :)

först